sobota, 3 czerwca 2017

Lamkowo - szkolny festiwal nauki w ramach pikniku rodzinnego


   W dniu 2. czerwca 2017 r. odbył się Festyn Rodzinny w Lamkowie, połączony z mini festiwalem naukowym oraz konkursem piosenkarskim, promującym czytelnictwo. Festyn zgromadził przedszkolaków, uczniów szkoły podstawowej i gimnazjalistów, nauczycieli, kadrę szkoły, rodziców, parafian, gości zagranicznych. Były pokazy eksperymentów, przygotowane przez uczniów, wykład w bardzo nietypowym miejscu, bo kościele. Uczniowie wzięli udział w konkursie na piosenkę o tematyce książkowej (dominowały bajki wieć w przebraniach rozpoznać można bohaterów ksiażek, przebierali się zarówno dorosli jak i uczniowie). Na uwagę zasługuj eakże stoisko z ksiązkami regionalnymi  oraz urokliwa półka bookcrossingowa, zlokalizowana w przedsionku kościoła.

I ja tam byłem, ciasta próbowałem, o motylach i innych owadach opowiadałem i namawiałem do wakacyjnej pracy domowej (liczenie motyli).

Stanisław Czachorowski


















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.