Popularyzacja wiedzy przyrodniczej i budowanie kapitału naukowego wśród młodzieży, poprzez bezpośredni kontakt z naukowcami i udział w zajęciach laboratoryjnych oraz kawiarniach naukowych. Rozwijanie kompetencji, rozbudzanie ciekawości poznawczej, stymulowanie intelektualnego, aksjologicznego i społecznego, inspirowanie do twórczego myślenia i rozwijania własnych pasji.
poniedziałek, 27 lutego 2017
Szkolny festiwal nauki - przykład z Purdy
Tak mogą wyglądać szkolne festiwale nauki, przykład z małej szkoły wiejskie w Purdzie, sprzed kilku lat. Z dużym udziałem studentów. Ale teraz sami uczniowie - młodzi odkrywcy - mogą przygotować więcej pokazów i referatów. Oczywiście będzie co najmniej jeden gościnny wykład pracownika naukowego z Wydziału Biologii i Biotechnologii UWM w Olsztynie.
Stanisław Czachorowski
Subskrybuj:
Komentarze do posta (Atom)
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz
Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.