wtorek, 9 czerwca 2020

A co uczniowie sądzą o webinariach?

Zapytaliśmy o zdanie uczniów uczestniczących w wiosennych webinariach. Widać wyraźnie,że oczekują udziału w bezpośrednich spotkaniach, w czasie Nocy Biologów, szkolnych festiwalach nauki. oczekują wykładów i warsztatów z udziałem naukowców w szkole jak i chcą przyjeżdżać do nas na uniwersytet. Okazja na kontynuację już jest (Spotkania z Nauką) . A dzięki podpisanym porozumieniom z kilkoma samorządami będziemy wspólnie poszukiwali kolejnych możliwości.

Przedstawiamy kolejny przykład z ankiet ewaluacyjnych. Wszystkie starannie analizujemy. Widać,że uczniowie potrzebują bezpośredniego kontaktu ale kontakt on line może być dobrym uzupełnieniem.

Co najbardziej Ci się podobało w wykładach on line w ramach Uniwersytetu Młodego Odkrywcy 2.0, (35 odpowiedzi) 

  • Wszystko 
  • Spójność w wypowiedzi rozmówcy.
  • Ciekawy sposób prowadzenia zajęć 
  • Ciekawy temat i przyjemne przedstawienie zadawanie pytań 
  • Część z odpowiadaniem na pytanie uczniów 
  • Interesujący temat 
  • wszystko 
  • Pytania na Webinarium 
  • Nie wiem wszystko mi się podobało 
  • wszystko mi się podobało 
  • ciekawostki
  • Cała lekcja było super 
  • Najbardziej mi się podobał sposób prowadzenia lekcji rozmawianie o grzybach tak najbardziej podobało mi się że dowiedziałam się ciekawych rzeczy 
  • To że mogłam się czegoś dowiedzieć 
  • Ciekawie zaprezentowany temat wykładu, który zachęcał do słuchania i nabywania nowej wiedzy. 
  • Podobało mi się jak wykładowcy tłumaczyli zagadnienia w prosty sposób. 
  • Wszystko mi się podobało 
  • Dowiedziałem się dużo odnośnie czekolady Informacje o trujących grzybach nie wiem 
  • Wiedza przydatna w życiu, uświadomienie nas ile cukru powinniśmy spożywać. 
  • Jak Pani odpowiadała na nasze pytania 
  • Dowiedziałem się dużo ciekawostek.
  • Ciekawe opowieści 
  • To w jak ciekawy sposób zajęcia były prowadzone 
  • Nie umiem powiedzieć. 
  • Wszystko mi się podobało. 
  • Obszerna wiedza wykładowcy 
  • Różne wiadomości 
  • Były przedstawiane różnego rodzaju ciekawostki, które mogą przydać się nam w przyszłości.
A co Ci się najmniej podobało? (32 odpowiedzi)
  • Nic
  • Jakość połączenia. 
  • W zasadzie wszystko było w porządku 
  • za mało ciekawostek 
  • długie tłumaczenie 
  • Temat 
  • wszystko mi się podobało 
  • że to przez internet a nie na żywo
  • nic 
  • było super 
  • Brak kontaktu fizycznego 
  • za skomplikowane słowa 
  • nic 
  • To że czasem przerywało lub nie było nic słychać. 
  • Trudne słowa, i rzeczy o których się jeszcze nie uczyliśmy 
  • Brak zastrzeżeń nie było takiej rzeczy 
  • Informacje o pieczarkach nie wiem 
  • Fakt, że było to prowadzone przez Internet. 
  • Wszystko było fajne i ciekawe 
  • Najmniej podobała mi się jakość połączenia. 
  • Ciekawostki
  •  nie było takiej rzeczy
  • Jakość prezentacji
  • Że było on line nic 
  • Było za mało czasu na przekazanie takiej ilości materiału.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.