piątek, 5 czerwca 2020

Jakie są efekty naszego projektu? Przykład 2 - opinia uczniów.

Ankiety ewaluacyjne po zakończeniu projektu kierowaliśmy także do uczniów. Przykład z jednej gminy.


(Gdzie na skali: 1- niezadowoleni , 10 - bardzo zadowoleni)
Co najbardziej Ci się podobało w zajęciach w ramach Uniwersytetu Młodego Odkrywcy 2.0 (24 odpowiedzi)

  • Sprawdzanie swojej grupy krwi 
  • Spotkanie z psem policyjnym 
  • Jak sprawdzaliśmy jaką mamy grupę krwi. 
  • Najbardziej mi się podobało to, że zawsze dowiadywałem się nowych informacji 
  • Zajęcia określające grupę krwi. 
  • Czy ananas nas odchudza? 
  • Najbardziej spodobały mi się zajęcia dotyczące ananasa i kiwi. 
  • Podobała mi się atmosfera w jakiej pracowaliśmy. 
  • Najbardziej podobała mi się Noc Biologów. 

A co Ci się najmniej podobało? (23 odpowiedzi)

  • Pijawki 
  • Wykład o pijawkach 
  • wszytko mi się podobało 
  • Nic 
  • Nic, ponieważ wszystko mi się podobało. 
  • Fascynujący świat pijawek 
  • Najmniej podobały mi się ,,Krwawe zajęcia". 
  • Jestem zadowolona z wszystkiego. 
  • Nie ma takiej rzeczy. 
  • Nie ma takiej rzeczy 
  • To że nie było obiadu 
  • Brak 
  • Wszystkie rzeczy mi się podobały. 
  • Więc nie ma rzeczy które podobały mi się najmniej. 
  • Najmniej podobały mi się zajęcia o pijawkach. 
  • Alkogogle 
  • Nie było nic takiego co mi się nie podobało 
  • Wszystko mi się podobało 
  • Mnie się podobało wszystko 
  • Mi się podobało wszystko. 
  • Nie pamiętam 
  • Niektóre zajęcia były jak dla mnie nudne.


Uczniowie chcą do nas wracać na Noc Biologów, na zajęcia stacjonarne ale także chcą organizować szkole festiwale nauki oraz by naukowcy z wykładami i zajęciami przyjeżdżali do ich szkół.

Dzięki podpisanym umowo o współpracy z niektórymi gminami i starostwami, wspólnie będziemy poszukiwali możliwości kontynuacji. Jeden grant już nam się udało zdobyć (a liczymy na kolejne, dedykowane dla konkretnych gmin, miast czy powiatów).

Już od września 2020 zapraszamy na Spotkania z Nauką.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.